sâmbătă, 13 decembrie 2008

PROIECT HOTARARE: Folosinta gratuita pentru un imobil

In ciuda divergentelor pe care le am cu domnul preot Adrian Munteanu (si nu cu Biserica Ortodoxa, cum gresit informeaza domnia sa) , datorita cimitirului din strada Garoafelor, care este in ilegalitate din foarte multe puncte de vedere, dar si inoportun in acea zona, mentinandu-mi pozitia transanta fata de mormintele pline cu apa si fata de sfidarea legilor , am considerat ca este cazul sa tragem o linie fata de alt aspect sensibil din acel loc: cladirea din interiorul cimitirului (fost sediu al Clubului de Turism din poligon). Datorita delasarii, neputintei si lipsei de dorinta a autoritatilor, acea cladire nu a fost nici macar trecuta in extrasul de carte funciara, adica nu exista oficial. In anul 2006, la insistentele mele, s-a efectuat intabularea acelei cladiri in proprietatea municipiului Codlea, cum era normal. Acolo a functionat din 1993 sectia de turism, deci si in momentul infiintarii in anul 2000 a acestui cimitir si pana acum. Anul acesta, domnul Munteanu a obtinut o sentinta de evacuare a sectiei (din nou cu largul concurs al neimplicarii si delasarii autoritatilor codlene), dar nicidecum cu privire la schimbarea proprietatii acesteia (cum,la fel, gresit informeaza, ca ar fi castigat proprietatea imobilului). Incalcand in continuare legea, a ocupat cu forta aceasta cladire, fara a fi proprietar si fara acceptul detinatorului. Am fost pusi din nou in fata unui fapt implinit, acesta fiind stilul caracteristic. Am initiat aceasta hotarare de cedare a cladirii catre Parohia Ortodoxa nr.3 nu datorita aprobarii acestei atitudini sfidatoare la adresa proprietatii municipalitatii si a Consiliului Local a domnului preot paroh, ci datorita nevoii de reglementare a situatiei. Mai mult, deoarece domnul preot incaseaza bani grei pentru folosinta acestei case reci de la famillile celor decedati, indiferent de starea materiala a acestora, am considerat oportun stabilirea ca o conditie esentiala faptul ca enoriasii sa nu plateasca pentru a o folosi (exceptie facand,bineinteles, cheltuielile cu utilitatile), sub sanctiunea rezilierii contractului. Adica am dorit sa fie o forma de ajutor si respect pentru enoriasi , pentru ca, din moment ce cladirea este data in folosinta cu titlu gratuit, sa nu li se mai perceapa taxe aiuritor de mari in plus pentru aceasta.
CLICK PE IMAGINE:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu