marți, 27 ianuarie 2009

All inclusive in Bulgaria cu 30 de Euro/zi ! Va recomand Bulgaria!

Multe povesti negative despre Bulgaria sunt niste aiureli. Da, se mai fura cate o masina.. De exemplu, bunului meu prieten Marius Moldoveanu i s-a intamplat in 2007. Da, politistii cer spaga. Insa in materie de turism, oferta de preturi si servicii este, din pacate pentru noi, mult mai buna decat in frumoasa noastra tara. Ma cutremur de preturile din Poiana Brasov sau de pe Valea Prahovei , de inghesuiala si mojicia de acolo. M-am saturat de nesimtirea hotelierilor nostri. In ultimii 2 ani si jumatate am calatorit de foarte multe ori in tara vecina, prietena mea traind pe acele meleaguri. Deci poate am devenit subiectiv :)
Va recomand o vacanta la Marea Neagra bulgareasca. Am fost la Balchik, resedinta de vara a Reginei Maria, in Albena, la Nisipurile de Aur, la Sunny Beach, la Burgas, la Nesebar si Sozopol. Ultimele doua sunt de neegalat, sunt vechi localitati pescaresti de coasta, nealterate. Sozopol este statiunea mea preferata si una din cele mai vechi asezari umane de la Marea Neagra.
Sau o vizita in statiunile montane. Sunt chiar mai bune decat ale noastre. Mai aerisite si mai linistite. Va recomand Pamporovo sau Bansko. Despre preturi, chiar nu are rost sa mai discutam. Conditiile, la fel. Sunt toate bune. Dintre orase, destinatia mea de inima este Plovdiv, o urma adanca de istorie romana si un oras fabulos, unul din cele mai vechi din Europa si al doilea ca marime din Bulgaria, dupa capitala Sofia.
Pentru vacanta de Pasti, de exemplu, sunt incantat de ultimele oferte primite : 30 de Euro/zi all inclusive !!! Ma puteti contacta pe tema asta pe email sau la sectiunea comentarii. Va recomand Bulgaria!
(Desi si Brasovul poate concura cu orice alt oras din lume)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu