miercuri, 11 februarie 2009

Cimitir strada Cetatii: Cine isi mai aminteste de acest cimitir?

Codlea este cu adevarat municipiul cimitirelor. Altadata oras al florilor, acum este impanzit de cimitire, care mai de care mai haotice si in orice caz in ilegalitate. Am ramas aproape singurul care mai trage semnale de alarma in aceasta directie. Cetatenii accepta prea usor tot ce li se intampla, tot ce li se pregateste. De ce nu am avea un singur cimitir municipal in Codlea?

Un cimitir uitat si parasit este la capatul strazii Cetatii, la poalele Magurii :



(Clic pe imagini pentru album foto)

Un comentariu:

  1. Imi aduc aminte cand eram mai mica imi spunea strabunica mea k in acel loc a fost scoala primara infiintata in 1900 unde invata si ea...trebuia pastrata ca si muzeu nu ca loc de veci pt.stramosii nostri!!!!

    RăspundețiȘtergere