miercuri, 18 februarie 2009

"Erwin Albu este un mare dobitoc"

(Asa o fi...)
Astfel m-a caracterizat acum peste un an, pe prima pagina a unui ziar local, fostul sef al politistilor comunitari, Dragan Stan. Fost din noiembrie 2008, dupa ce peste 2 ani a tocat aiurea banii codlenilor. Din pacate, proasta meteahna continua, actualul sef interimar Neagu Sandu, adica chiar adjunctul fostului, fiind la fel de (i)responsabil de dezastrul bugetat .
Fata de complimentul adresat mie, am declarat reporterului ziarului :
"Acest domn are dreptul la o parere personala despre mine. Nu este asa de important ce crede despre persoana mea, ci cum isi desfasoara activitatea Politia Comunitara si cum o putem imbunatati in beneficiul codlenilor. Eu nu am facut altceva decat sa observ si sa redau parerea cetatenilor cu care am vorbit despre activitatea acestei institutii, care nu este prea buna. Asadar ii multumesc pentru apreciere, dar oare criticile cetatenilor la adresa Politiei Comunitare chiar nu il intereseaza?".

Poftiti de cititi aici in Transilvania Expres:
DE MAHALA - SEFUL POLITIEI COMUNITARE L-A CARACTERIZAT PE UN CONSILIER LOCAL DREPT "MARE DOBITOC"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu