miercuri, 9 decembrie 2009

Concluzia mea: DETURNARE DE FONDURI! În sfârşit, auditul intern de la Poliţia Comunitară, în posesia mea

Parcă nu mi-a venit să cred! Luna trecută, după ce luni de zile am zbierat în şedinţe după o verificare şi am cerut răspicat demisia şefului poliţiştilor comunitari codleni, s-a întâmplat minunea: am primit o copie după auditul intern efectuat în lunile...aprilie şi mai a.c., cu dată de întocmire luna...iulie. Desigur, auditul nu a cuprins decât perioada 2008, şi doar câteva aspecte punctuale (dintre cele mai uşor digerabile, după părerea mea).

De la începutul anului cer măcar un audit intern la Poliţia Comunitară, după ce anul trecut, printr-o hotărâre de CL, s-a hotarât efectuarea unui audit extern, care...a fost făcut uitat. De la începutul anului afirm cu tărie că în instituţia aceasta este o debandadă totală. Nimeni nu aude.

Auditul intern descoperă măcar următorul lucru, neprezentat însă neapărat ca atare:
Deturnare de fonduri!

Voi reveni zilele acestea cu datele pe care le-am prezentat în ultima şedinţă a CL din luna noiembrie. .

4 comentarii:

  1. e frumos ca ace ordin la politia comunitar pe mn nu intereseaza fondul ..dar am fost de fata cind o tinara fata a depus o plingre si politisti de acolo nici nu a miscat
    DAR CIND SE IA IN VIZOR SI POLITIA LOCALA CIND O SA FII SANCTIONAT ...SA NU MAI INCHIDE TELEFONUL ... CA CIND SUNA CINEVA NU SUNA DEGEABA...... SI CIND O SA AJUNG ACOLO SA REZOLVACAZUL CONTRA ...CZINTOS BELA..... PENTRU CARE.....NU EXISTA LEGE ..... SI SE MUSAMALIZAZA ... TOATE CE FACE ...... MAM SATURAT DE 3 ANI JUMATE APELEZ LA POLITISTI NOSTRI DIN CODLEA..... SI MI TRIMETE SCRISOARE CA SA REZOLVAT CAZUL...... NU MAI TRIMETETI .... CA NU ATI REZOVAT ...NIMIC....... SI EU NE FACUT PT EL NIMIC CIND SE INBAT SUNT OBLIGAT SA REZIST NEBUNILE LUI....... POATE ARE CINEVA CEVA IDEIE CUM SE POATE SCOTE DE ACOLO .NDE NU ARE NICI O ACTE NARE BULETIN NARE MUTATI SI PE TINE TE DERANJAZA CIND E BEAT ..... MAI ARE CINEVA CEVA DE SPUS DOMNU POLITIST CA EU MAM SATURAT..... UNDE LEGE DOM POLITIST..... UNDE DOSARELE FACUT DE POLITIA SI NU TRIMIS NICAIER.... HALAL POLITIA DUPA COMUNITARI INCAPACITATE..... UN SCIMB DE EXPERIENTE CU CEI DELA BRASOV .... ASTA SIGURANTA SI INCREDERE.... SA TRAITI BINE SI....IN LINISTE..... BRAV POLITIA SA MAI IN CHIDE TELEFONUL UNU IN FATA MEA CIND VORBESC..... MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  2. NU AUD DE CIT DESPRE POLITIA COMUNITARE SI AIA IN 2009
    DAR NU NE RUSINE NICI CEI DE LA CENTRU
    ASTAZ AM VAZUT CE VA CE MA DAT DE GINDIT LEGATURA DE ACCIDENTUL CE SA INTIMPLAT UNDEVA IN CEATA DAR ERA INTERESANT MERGEA SALVAREA SMURD... MERGEA CEI DE LA DES CARCERARE..... SI LA URMA POLITIA LOCALA O FIS ULTIMUL CAREA AFLAT... CE ASTEPT EU CU CAZUL MEU DUPA 3 ANI JUMATE SA TREZEASCA POLITIA CA CZINTOS MA AMENINTAT CA PUNE O PERINE PE CAP SI MA INPUSCA AMENINTARI PE ADRESA MEA SI CIND MERG LA POLITIA PUR SI SIMPLU TE IA PESTE PICIOR TE IA CU RIZET SI GLUMA SI ASA NU SE REZOLVA NIMIC HALAL POLITIA AVEM SI COMUNITAR SI CEI DI CENTRU... BRAVO TOT INAINTE BINE VORBIT ERA DE SEFUL POLITEI DIN BRASOV POLITIA ULTIMUL CE AFLA ZIARISTI STIE INAINTE

    RăspundețiȘtergere
  3. CUM SA A COMENTARI CIND NU APARE

    RăspundețiȘtergere
  4. CORECT DETURNARE DE FONDURI!! SI CARE E PROBLEMA CONDUCEREA POLITIEI COMUNITARE E BINE MERSI BA MAI MULT PROSPERA PE ZI CE TRECE PE CINE ARE PICA SE RARBUNA FARA NICI UN FEL DE SCRUPULE ! SI-A FACUT O CLICA DE APROPIATI PE LINGA EL CU CARE FACE AFACERI PE BANII PRIMARIEI BA MAI MULT ARE SI JURISTA PE POST DE SECRETARA CARE-I FACE TOATE MENDRELE, PRIMARUL E LA DISPOZITIA LUI LA ORICE ORA! ASA CA VORBE DOM-LE VORBE

    RăspundețiȘtergere