miercuri, 4 august 2010

Amenintari si jigniri la adresa mea, dupa ce m-am opus acordarii de suplimente salariale angajatilor din primarie in conditiile actuale de criza


In urma pozitiei mele ferme si a aducerii la cunostinta publicului larg a nedreptatii acordarii de suplimente salariale angajatilor primariei, in timp ce ceilalti bugetari trebuie sa accepte scaderea cu 25% a salariului conform hotaririlor de guvern, am primit o gramada de amenintari si jigniri, inclusiv cu reclamatii la DNA, atat verbale, cat mai ales pe email sau pe blog, cele mai efervescente bineinteles de la anonimi "curajosi".

Asta e viata. Am fost ales consilier nu sa tac si nici sa ridic mana la comanda. Pur si simplu nu pot sa fac aceasta si se poate vedea in toate procesele verbale de la sedintele de consiliu. De cand sunt in consiliu mi-am făcut o grămadă de duşmani, masina mea a fost vandalizata in urma pozitiei mele fata de abuzul unui copil pe strada (vezi aici Maşina mea a fost vandalizată sâmbătă noaptea), mi s-au fluturat nenumarate amenintari prin fata ochilor (vezi inclusiv Presiuni si incercari de intimidare la adresa mea ) si cate si mai cate.

Ceea ce nu inteleg cei care ma jignesc si ma ameninta este ca in loc sa ma intimideze, mai mult ma inversuneaza. Si orice s-ar intampla, cu toate imperfectiunile mele, voi merge inainte !
Din nou, le transmit tuturor celor care nu au loc de mine urmatoarele:
1. Am fost trimis in Consiliul Local Codlea de catre cetateni sa fiu consilier local, nu stana de piatra.
2. Vreau un oras al comunitatii, nu al sefilor trecatori si sforari.
3. Bugetul local nu este autoservire.
4. NU TAC!!!

5 comentarii:

  1. Simplu si la subiect!!
    Din nou complimente Erwin....eu te admir, si ca mine foarte multa lume.
    Sper doar ca amenintarile ramana doar verbale, pentru ca esti o persoana deosebita si meriti sa fi laudat si nic de cum jignit!!
    Ah,,,sunt tot eu....Cristina :-)
    Ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai normal ca sar jigodiile acum ca i-ai lovit la buzunar mama lor....

    RăspundețiȘtergere
  3. tot respectul! in loc sa se faca o treaba buna pentru oras, mai intai se pare ca este necesar un "razboi civil" pe acolo prin primarie... pacat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu actioneze astfel cand ai incercat a te opune tocmai bunatstarii lor? Nu stiu situatia din Codlea decat din ceea ce citesc si ceea ce, eventual, mi se povesteste. Dar stiu situatia din Romania! Stima mea persoanelor asemeni tie ce nu incearca a isi mentine verticalitatea! Pacat doar ca persoanele ce ar trebui sa ajute...stau cu mainile in san!

    RăspundețiȘtergere
  5. Păcat ca nimeni nu ia atitudine ,urmarim totul ca pe un spectacol la televizor care nici măcar nu are de-a face cu noi si cu banii cu care noi contribuim la fondurile publice . Suntem un popor de lași ... meritam soarta asta . Mă gândeam ca am putea protesta ....oare sa dansam pinguinul in fata primăriei ?

    RăspundețiȘtergere