luni, 30 august 2010

Incendiu la Colorom Codlea

(Multumesc celor care m-au sesizat asupra evenimentului)










Luni, 23 august 2010, in jurul orelor 20, de pe platforma fostei Colorom Codlea se inalta un fum gros care a putut fi simtit in tot orasul. Pentru cei care cunosc fosta intreprindere si materialele toxice care se aflau (afla) aici, a fost un motiv de mare ingrijorare.
Din informatiile primite de la fata locului, fumul se datora arderii unor cabluri si tevi invelite in plastic.
Deosebit de ingrijoratoare este insa atitudinea autoritatilor, care nu au gasit de cuvinta sa informeze (macar cu un mesaj linistitor) asupra incendiului. Mai mult, un concetatean m-a informat ca, sunand la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Brasov, i s-a raspuns in doi peri. In presa locala nu a aparut niciun material despre eveniment.
Voi depune in mod oficial o cerere de informare cu privire la acest incendiu si cu privire la stadiul actual al substantelor si materialelor toxice care se mai afla in aceasta incinta.

2 comentarii:

  1. mare pericol nu cred ca poate fi...doar daunele ecologice ce nu se mai socotesc in romania...ce sa mai zic multa bafta...

    RăspundețiȘtergere
  2. buna... am si eu o mare intrebare: In ce stadiu mai exista aceasta intreprindere???
    tatal meu a lucrat acolo prin anii 70, nu sunt din codlea si nici nu am drum pe acolo prea curand, ma intereseaza ca ii trebuie o adeverinta pentru pensionare de acolo... o mai fi cineva pe la resurse umane... sau, cineva...
    te rog da-mi un rasp pe mail la ira_tatiana@yahoo.com
    multumesc

    RăspundețiȘtergere