sâmbătă, 11 decembrie 2010

VIDEO Ziua 2: PROTEST ANTI ILEGALITATE PARCARI CODLEA

Incerc din rasputeri sa fiu un om civilizat, sa imi respect semenii si comunitatea din care provin. Dar daca vad ca masurile se iau cu "incetinitorul", nu mai pot sa stau cu mainile in san.

Firma Hi Speed Recovery isi continua dispretuitoare si nestingherita activitatea ilegala in Codlea. Dupa actiunea de protest de miercuri (vezi aici), joi dupa amiaza au fost indepartate foliile cu care mi-am permis sa acopar parcometrele si semnele de circulatie amplasate fara avize.

Vineri, am continuat protestul, in ciuda amenintarilor directe si indirecte. Mi-am petrecut cateva ore dand declaratii la Politie. Anunt ca voi continua sa atrag atentia asupra ilegalitatii pe toate caile, cu toata fermitatea.

Aici filmarea "flagrantului":

10 comentarii:

  1. Bravo, noi cetatenii orasului Codlea te sustinem si bineinteles ca nu putem sa ne dam numele ca vom fi amenintati ca si tine,tot respectul pentru ceea ce faci pentru acest oras.

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo, atitudine nemteasca!
    tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo, atitudine nemteasca!

    tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. tine-o tot asa,nu-i lasa sa ne dispretuiasca o "firma" din Botosani.... toata stima pt.tine

    RăspundețiȘtergere
  5. ar trebui luata cu pietre aceasta firma din BT.

    RăspundețiȘtergere
  6. Respect Erwin pentru ceea ce faci in mica noastra localitate(pardon municipiu).Eu sunt plecat din tara de 4 ani si tinand legatura cu prietenii mei am vazut acest reportaj.Sunt cu totul de acord cu tine,dar imi pare rau ca e multa lume fricoasa si pandeste pe dupa perdea in loc sa iasa in strada sa isi expuna punctul de vedere.Eu sper ca o sa ai parte de ajutorul locatarilor care sunt nemultumiti si sa rezolvi asta.Bafta. ps:Dak ar fi la conducerea tarii persoane atat de corecte si tari de caracter ca tine,Romania ar fi mult mai apreciata.Ma bucur ca am plecat din hotia ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  7. bravooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!
    in sfarsit cineva care stie sa zica totul in fata!!!! bravo

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu esti normal si e bine ca nu esti Ervin. Sper să nu ti se intample ceva ca prea nu i lasi in pace. dar oamenii vad cine se bate pentru ei si cine trage mata de coada

    RăspundețiȘtergere
  9. este foarte adevarat ca totul este ilegal in ceea ce priveste activitatea acestei firme , care este tocmai din botosani. nu vi se pare ciudat ca este din botosani? oare cui apartine spatiul in care sunt depozitate masinile ridicate? intreb si eu....eu spun ca trebuie ca toata lumea sa faca reclamatii in scris impotriva acestei firme care a venit sa faca "regulile" in orasul nostru

    RăspundețiȘtergere
  10. bravooooooooooooooooo !!!!!!!!! dupa mn eu te votez si ca primar ca tu tragi singur pentru codlea si tragi numai spre bine si ar trebui sa iasa toti care au masini bravo jos palaria in fata ta .

    RăspundețiȘtergere