duminică, 23 ianuarie 2011

"Domnu' Isus, hai jos" - poliţist către Erwin Albu

Fără comentarii:

2 comentarii:

  1. Sunt Mihaela Dodan si vreau sa te felicit Erwin, pentru curaj, atitudine si munca pe care o faci pentru orasul ala si oamenii din el. Abia astazi am aflat si eu de tot scandalul cu parcarile (familia mea nu mi-a spus ca am avut masina ridicata de hotii astia, o luna... ca sa nu-mi fac griji). E incredibil... desi... imaginile filmate de tine vorbesc de la sine... cum politia locala se aliaza fara nici o jena cu niste hoti, impotriva cetatenilor care le platesc salariile. Spor in tot ceea ce faci. O sa urmaresc ce postezi aici si daca ai nevoie de ajutor, scrie-mi si fac si eu tot ce pot, de departe. Adresa mea de mail este mihaeladodan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Pölitia locala ar trebui sa se alieze cu dumneavoastra, sau ei si familiile lor sunt scutite de ridicarea masinilor, sau poate lucreaza toti pe o mina

    RăspundețiȘtergere