sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Halucinant: Sunt incompatibilităţi între reprezentanţii primăriei şi cei ai firmei de ridicări? Primăria "nu ştie" ce e aia...

În naivitatea mea înnăscută, am pus şi eu o întrebare:
Domnilor din Primăria Codlea, cunoaşteţi să fie ceva INCOMPATIBILITĂŢI de grade de rudenie sau afaceri adiacente (morale sau legale) între reprezentanţii din primărie şi cei de la ilustra firmă de ridicări Hi Speed Recovery?


Răspunsul halucinant, în interpretarea mea, îl primesc de genul: "Noi nu ştim despre CINE sau CE vorbeşti".

Ei bine, vedeţi cu atenţie cine semnează. Întrebarea mea lăsa locul unui răspuns cât de cât onorant.... Voi reveni cu întrebarea clară, astfel încât să dea un răspuns clar.

Un comentariu:

  1. Desigur juristi primariei dorm in loc sa ia masuri si sa previna asemenea ilegalitati ,stau si ma intreb si poate imi veti da un raspuns ,pentru ce trebuie atitia angajati la oficiul juritic platiti cu bani grei daca pentru procese se angajaza avocati platiti de primarie din banii contribuabililor, pentru ce se tine pe post consilierii primarului daca nu-i spune acestuia ca este ilegal ceea ce face ,le-a cam trecut vremea e timpul de dat socoteala fiecare pentru cea furat ! hhhhhUUUUUooooo HOTIIIIIII.

    RăspundețiȘtergere