marți, 22 februarie 2011

Erwin a fost amendat cu 1.000 de RON pentru manifestaţia pentru spital din 19.02.2011.

În urma manifestaţiei de susţinere a Spitalului Municipal Codlea de sâmbătă, 19.02.2011, mi s-a aplicat o amendă de 1.000 de lei. Motivul ar fi nerespectarea traseului. Cetăţenii adunaţi să protesteze împotriva desfiinţării spitalului au hotărât să meargă la spital, nu doar să stea în promenadă, motiv pentru care, în calitate de organizator al protestului, am fost sancţionat. E normal, n-am fost cuminte!
Manifestaţia a decurs absolut civilizat. Dar oamenii au scandat împotriva autorităţilor.


Oare câte presiuni se fac asupra autorităţilor coercitive ca doar Erwin Albu să fie cel sancţionat şi cercetat în Codlea asta? Sunt de acord să plătesc pentru faptele mele, pentru greşelile mele. Dar cer ca şi alţii, mai mari şi tari, să fie trataţi cu aceeaşi măsură. Sau nu se poate?
Despre hărţuielile, şantajul, ameninţările, amenzile, reclamaţile şi dosarele penale la care sunt supus voi scrie în curând pe blog. Dar anunţ pe toată lumea: voi continua aşa, indiferent ce se va întâmpla.

(Ultima oră: am vreo 10 dosare penale pe rol, în urma reclamaţiilor firmei de ridicări cele mai multe, dar şi a altor "acoliţi". Doamna Marcela Popa, administrator al SC POPA SRL din Codlea, soţia primarului nostru, a înregistrat şi dumneaei o plângere penală împotriva mea. Nici nu mai număr dosarele penale astfel deschise pentru te miri ce. Se pare că sunt cel mai mare criminal din Codlea. Cred că voi cere să fiu împuşcat sau spânzurat, poate chiar în faţa primăriei codlene, să ia aminte oamenii că trebuie să îşi vadă de treabă . Între timp, nimeni nu ia vreo măsură împotriva firmei de ridicări sau a semnatarilor contractului fraudulos din primărie. Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul...)

7 comentarii:

  1. Vezi cind te-am facut Handicapat te-ai suparat ar trebui sa vii sa ma cinstesti ca ti-am deschis capul ,ce credeai tu ca pozele alea puse pe blog iti arata vreo isprava din pacate acolo esti singur si pe cont propriu fara nici un consilier linga tine vezi ca nu te sustine nimeni hai sa vedem vine careva sa-ti plateasca amenda, ce ai avut cu firma de parcari ai avut ,dar tu ai treaba cu toata lumea in special cu "cima portocalie " asa cum strigau oamenii tai.Bga la cap si invata ca legea nu se face prin presiuni in strada asa ca acum trageti ponoasele !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimate ANONIM, habar n-am cine sunteţi şi puţin contează (deşi se poate afla uşor urmărind IPul dvs), vă anunţ că nu mă supăr la jignirile dvs. Nu am de ce. Atâta puteţi dvs.

    Faptul că sunt singur şi nu mă susţine nimeni (consilier sau mai ştiu eu ce autoritate), indică faptul că oamenii sunt laşi (ca şi dvs de altfel, care nu vă semnaţi)sau că au interese personale prea mari, sau că au altă părere,la care au tot dreptul, şi le place ce se întâmplă.
    Din păcate, ULTIMA soluţie ca ceva să se mai aleagă de ţara asta este ca lmea să iasă în stradă. Părerea mea. Şi voi merge în orice caz mai departe.

    Dar vă respect o altă părere, deşi mă jigniţi din anonimitate...

    RăspundețiȘtergere
  3. REVOLTATOR,astazi 22.o2 2011 faimoasa firma de ridicari auto si-a facut din nou aparitia pe str. Lunga si ce face, blocheaza roata unei masini parcate in ata porii unui proprietar,noroc cu vecinii ca au sarit cu gura la ei si l-au deblocat ca altfel cred ca luau bataie acesti nenorociti in frunte cu cei de la Primarie cate au retras plangerea penala.RUSINE PRIMARULUI SI CONSILIELILOR CARE NU APARA CETATENII DIN CODLEA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule anonim probabil esti vre-o ruda cu infractorii care umbla liberi prin Codlea fara nici o retinere.Tocmai din cauza oamenilor ca dumneavoastra ajunge Romania sa fie o tara in care daca nu dai spaga sau nu ai pile mori de foame. Eu nu cred ca domnul Erwin ti-a facut sau ti-a zis ceva astfel incat sa incepi sa-l jignesti. Sunt multi oameni ca dumneata care se ascund in spatele calculatorului si au "curajul" sa se dea rotunzi ca si anonimi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai altcumva cum sa zica ceva. Sunt toti dor corupti fara caracter si personalitate. Nu vor ca lumea sa stie ca fac coruptie si fura tot ce prinde

    RăspundețiȘtergere
  6. din curiozitate ERWIN cu ce suma este prevazuta despagubirea firmei HSR in cazul nerespectarii clauzelor contractuale de catre primarie sau vice-versa?
    din cate am inteles primaria a incasat un miliard de rol in urma licitatiei?
    ce se intampla cu banii acestia?
    sunt de acord ca aceasta firma a incalcat cam tot ce a putut si a abuzat, dar daca e sa existe in codlea o firma de ridicari clar n-ar trebuii sa fie din oras pt ca n-ar putea sa-si exercite autoritatea
    adica dai un telefon la cutarica si te iarta de amenda , n-ar fi lege pt toti

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Albu aveti toata stima si respectul meu pentru ceea ce faceti pentru Codlea!!!
    Poate Codlea are nevoie de un executiv tanar cu idei tinere... Poate ne vom trezi la realitate si ne vom folosi puterea pe care ne-o exercitam din 4 in 4 ani...Poate!
    Cred ca singura optiune pe care o avem disponibila pentru a vedea acest fapt este candidatura dumneavoastra la postul de Primar.
    Votul meu il aveti pus deoparte. Cred ca si alti codleni vor face acelasi lucru.
    Cu respect,
    Ionut

    RăspundețiȘtergere