joi, 24 februarie 2011

Prime de miliarde la Primaria Codlea in anul de criza 2010

Dupa cum am mai sustinut, la Primaria Codlea, criza se combate cu ... prime. Iata ce sume s-au acordat in ultimele luni. Va reamintesc, ca am fost SINGURUL consilier care a votat impotriva acordarii acestor prime, in conditiile in care alti bugetari din alte sectoare nu se "bucura" decat de taieri si diminuari:

In decursul anului s-au mai acordat si alte "beneficii" salariale angajatilor din Primaria Codlea. In timp ce exista si salariati cu venituri mai mici in primarie, sefii au, bineinteles, venituri de invidiat.

Mai multe despre subiectul primelor din primarie: clic aici!


Vezi si:

În luna decembrie a anului trecut, câţiva funcţionari ai Primăriei Codlea şi-au împărţit (din nou) 1 miliard de lei vechi ca prime

Revoltător: Din nou prime pentru funcţionarii din Primăria Codlea! Am fost DIN NOU SINGURUL care a votat ÎMPOTRIVĂ !


(episodul2) Revoltator: Functionarii din Primaria Codlea isi aranjeaza suplimente salariale, in timp ce alti bugetari vor avea salariile reduse cu 25%

2 comentarii:

  1. Pai daca scrie negru pe alb "prin hotarirea consiliului local " tu une erai cind s-a hotarit probail dormeai si acum te-ai trezit !unde este ilegalitatea ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimabile, cititul acestui blog nu pare a fi pentru dvs. Nu pare ca intelegeti ceea ce cititi. Vedeti textul deasupra pozei, scrie ceva gen :"Va reamintesc, ca am fost SINGURUL consilier care a votat impotriva acordarii acestor prime,(...)".
    Apoi, mai departe: vedeti ca o suma de 5oo de milioane a fost acordata prin hotarare de consiliu (fara votul meu) si celalta suma de 1,36 de miliarde DOAR prin dispozitie de primar.
    Sper ca v-am putut ajuta sa intelegeti textul.

    RăspundețiȘtergere