sâmbătă, 5 martie 2011

Primăria NU a dorit să autorizeze manifestarea pentru spital de astăzi, 5.03. Sunt pasibil de amendă de 100 de milioane. Mergem însă înainte!

Îmi asum întru totul decizia de a continua demersurile civice de susţinere a Spitalului Codlea.

Ne vedem astăzi, 5.03.11, la ora 12 în centrul Codlei. Pe răspunderea mea.

Încă nicio decizie concretă nu specifică menţinerea spitalului nostru. În data de 30 martie însă, angajaţilor spitalului le expiră contractul de muncă...

PRIMĂRIA NU A ACORDAT ACCEPT DE MANIFESTARE
Comisia întrunită vineri la Primăria Codlea pentru a dezbate declaraţia de manifestare depusă de mine a decis să NU admită manifestarea. (Probabil că şi domniile lor s-au săturat de atâtea ieşiri în stradă. Şi noi, cetăţenii ne-am săturat, dar nu mai vedem altă opţiune la moliciunea cu care se tratează lucrurile de către instituţiile care ar trebui să ne deservească.)
Motivul pentru care comisia nu a acordat avizul este unul de natură ...tehnică. Conform legii, manifestarea se declară cu minim 3 zile înainte la primărie, lucru înfăptuit de mine şi cu 48 de ore înainte la Jandarmeria Braşov. Greşeala mea, pe care mi-o asum, a fost că la jandarmi declararea a ajuns cu DOAR 30 de ore înainte, nu 48. La Primărie, unde de fapt este cel mai important, am depus în timp util.
Deşi la comisie a participat ca de obicei şi un reprezentant al Jandarmeriei Braşov, pe acest aspect tehnic de care s-au legat de îndată, domnii au găsit de cuviinţă să nu acorde acceptul pentru adunarea publică de astăzi. Dreptul dumnealor.
Am fost anunţat că voi primi amendă de 100 de milioane dacă se vor aduna oamenii. Primesc şi pe asta... Dar noi ne vom susţine Spitalul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu