joi, 14 aprilie 2011

Ce vrea Erwin Albu? Codlea are toate şansele să redevină o COMUNITATE. Vreau sa contribui la aceasta.

Codlea are toate şansele să redevină o comunitate. Îmi doresc să cred asta. Şi să pun umărul la asta.

Pentru cine a avut bunăvoinţa şi răbdarea să asculte mesajul meu, declaraţiile şi poziţia mea în general, mai ales pe parcursul protestelor, am încercat cât am putut de mult să îmi menţin echilibrul politic (A face politică = a lua parte în mod activ la discutarea și rezolvarea treburilor statului). Nu fac parte din niciun partid (Forumul German NU este partid, ci o ASOCIAŢIE a unei minorităţi şi a simpatizanţilor acesteia). Nu susţin vreunul, dar punctual consider că se poate şi trebuie colaborat. Poate că unii sau alţii se folosesc de mişcarea creată să transmită mesaje politice doctrinare. Fiecare este liber să se exprime , nu doresc/nu pot să limitez accesul . Dar acţiunile acestea sunt şi trebuie să fie (măcar în Codlea) ale unei comunităţi, ale societăţii civile.

Eu am vorbit întruna despre caz (de exemplu salvarea spitalului), am vorbit direct despre responsabili şi despre soluţii. Mi-am exprimat şi profunda dezamăgire cu privire la persoana care reprezintă urbea noastră în cea mai înaltă funcţie. Nu am dorit să cad în păcatul politizării de dragul politicii. E uşor (poate chiar distrugător) să strigi "jos", fără să te gândeşti ce pui în loc. Doresc să mă limitez la a lupta pentru o cauză precisă (acum de exemplu pentru salvarea spitalului), decât să tot generalizez ca unii sau alţii.

Suntem Codleni. Poate problemele şi mai ales lupta pentru rezolvarea lor ne vor reda spiritul comunităţii. Vă rog să analizaţi fiecare mişcare a fiecăruia. Analizaţi, măsuraţi şi trageţi propriile dumneavoastră concluzii. Pentru că mulţi sunt cei care umblă cu mapa, şi foarte puţini cei cu sapa...

Un comentariu:

  1. "Pentru că mulţi sunt cei care umblă cu mapa, şi foarte puţini cei cu sapa...".....ei da, ASTA E ADEVARATA PROBLEMA A NOASTRA! AM UITAM DE UNDE AM PLECAT; DE LA SAPA! CU SAPA NE CASTIGAM PAINEA , TOT CU SAPA MERGEAM LA RAZBOI CANDVA SA NE APARAM TARA! ACUM NU NE MAI PLACE "MUNCA DE JOS" ....SI NE MIRAM CA VITEII LA POARTA NOUA " PAI CUM AM AJUNS AICI?"

    RăspundețiȘtergere