luni, 2 mai 2011

Poliţia face presiuni asupra protestatarilor din Codlea şi îmi pregăteşte un nou dosar penal de instigare. Ţară liberă?

De câteva săptămâni asistăm la o presiune (în special psihologică) la care este supus cetăţeanul simplu care alege să ia atitudine. Codleni de toate vârstele au putut auzi cum sunt apostrofaţi, mai mult sau mai puţin voalat, că ar trebui să îşi vadă de treabă, că vor avea de tras consecinţe, că nu ar mai trebui să asculte de "aiurelile lui Erwin". Unii sunt invitaţi la poliţie să dea câte o declaraţie sau să li se pună verbal în vedere că nu e bine să se mai manifeste, alţii sunt sunaţi sau li se transmite prin cunoştinţe bine alese că trebuie să se liniştească.
Faptul că autorităţile au fost şi sunt puse pe jar de nemulţumirile şi acţiunile codlenilor nu trebuie să ne mire. Deranjăm o cloacă adânc închegată care se simte ameninţată. Mă revoltă însă şi mai mult cum se încearcă "potolirea", prin metode destul de eficiente , cred ei, care însă aduc atingere dreptului fundamental la liberă exprimare din ţara noastră.
Anunţ pe această cale pe cei care mă monitorizează de îndeaproape , că aceste metode mă înverşunează şi mai tare. Ştiu că vor urma episoade în care se va tăvăli pe jos cu mine, probabil literar vorbind. Am şi eu păcatele mele şi se bazează mulţi că mă vor potoli până la urmă. Acuzaţiile de instigare care mi se aduc şi pentru care se construieşte frumuşel un nou dosar penal la adresa mea merg mână în mână cu campania manipulativă de denigrare la adresa mea care a fost lansată în Codlea noastră.

Nu am de gând însă să mă potolesc. Şi nici ceilalţi codleni nu mai suportă. Ne vom apăra drepturile. Învăţăm zi de zi mai bine cum să o facem. La Codlea a renăscut spiritul civic şi datoria cetăţenească de a riposta la nedreptăţile autorităţilor.

Vor urma noi episoade în Codlea! Deşteaptă-te Codlene!

Ne-am săturat !

Un comentariu:

  1. Erwine probabil vor sa te compromita si sa te scoata din cursa probabila de a candida la postul de primar dar cine stie poate ca de ce le este frica sar putea sa nu scape!

    RăspundețiȘtergere