miercuri, 29 iunie 2011

Grabă: Astăzi, şedinţă extraordinară a CL. Primul punct pe ordinea de zi: acceptarea demisiei lui Erwin. Punctul 2: bani mai mulţi pentru funcţionari

Se grăbesc. Nu mai doresc să aştepte până la şedinţa ordinară din 18 iulie.

Consiliul Local ia astăzi act de demisia mea de onoare într-o şedinţă extraordinară, după nicio săptămână de la depunere. În aceeaşi şedinţă se va hotărâ şi suplimentarea bugetului salarial din Primărie...

Primarul Municipiului Codlea a anunţat pentru astăzi organizarea unei şedinţe extraordinare (de urgenţă) la ora 12, pentru a perfecta vacantarea unui post de consilier local, dar şi pentru suplimentarea bugetului de cheltuieli salariale pentru angajaţii primăriei. Tot astăzi, 29 iunie, şi tot la ora 12, la Curtea de Apel Braşov se va hotărâ soarta Spitalului Codlea. Se poate observa pentru ce există interes mai mare.

Personal aleg să merg la Curtea de Apel Braşov. Şi aşa până acum am fost singurul ales local prezent la termenele de judecată...

Prin plecarea mea din Consiliul Local nu am depus armele, ci doresc să trag un semnal de alarmă faţă de cât de aiurea se desfăşoară conducerea oraşului nostru şi să mă disociez clar de aceasta. Sper ca cetăţenii să se sesizeze şi să înţeleagă că trebuie să reacţionăm civic. Sper să mă sprijine mai mult în acţiunile mele, nu să mai stea spectatori muţi după perdea...Lupta cu sistemul continuă, dar de pe alte baricade. Mai poţi să stai deoparte?

Citiţi şi:

marți, 21 iunie 2011

Demisia de onoare din cadrul Consiliului Local Codlea şi din calitatea de preşedinte al Forumului German Codlea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu