miercuri, 31 august 2011

VIDEO. S-a pus rapid asfalt peste IMPROVIZAŢIA de pe DN1.

După doar două zile de la "meştereala" de pe DN1, prin care cu eterna sârmă şi atotputernicul cauciuc s-a improvizat oprirea unei scurgeri de apă dintr-o conductă care se află chiar sub şoseaua naţională, autorităţile NU au ţinut cont de sesizările mele făcute în scris şi au şi asfaltat groapa.



Dacă marţi, 23 august, de fosta zi naţională, echipa de la "Servicii de Gospodărire Măgura Codlei" (societatea Consiliului Local Codlea), a răscolit o bucată din drumul naţional care trece prin Codlea pentru a da de o scurgere de apă, pentru ca în final să facă exact ce face prin tot oraşul: să lege un manşon de sârmă cu cauciuc pe punctul nevralgic, după doar 2 zile, adică joi 25 august, peste locul cu pricina s-a aruncat asfalt.
Reclamaţiile mele depuse direct la societatea care a prestat "serviciul", cât şi la Primăria Codlea şi la Consiliul Local (clic aici: Reclamaţii depuse în legătură cu "reparaţia" în bătaie de joc a ţevii de pe DN1) , au avut aşadar efectul ZERO.

Dacă cu autorităţile locale miserupiste m-am lămurit deja de mult, fiind unul din motivele demisiei mele din CL, mai aştept răspuns şi fapte de la
  • Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale,
  • Serviciul de autorizaţii, avize şi disciplină în construcţii a CJ Braşov,
  • Inspectoratul Judeţean în Construcţii Braşov.
Trăim în ţara lui "Merge şi-aşa" şi ne complacem. Ba mai mult, aud că tot eu ar trebui să îmi văd de treabă...Ei bine, asta este treaba mea de cetăţean, chit că nu place multora!


Vedeţi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu