marți, 21 februarie 2012

Miza dosarelor mele este interzicerea drepturilor electorale, adică dreptul de a alege şi (mai cu seamă) de a fi ales


Cine va analiza cu bunăcredinţă şi obiectivitate neprefăcută situaţia dosarelor mele (le voi prezenta pe larg în perioada aceasta pe toate cele de care am habar , pentru a vă putea face o idee despre ilaritatea lor) , va putea să îşi dea seama cu uşurinţă că miza cea mare este retragerea drepturilor mele electorale, adică a dreptului de a participa la alegeri, deşi personal nu mi-am exprimat public încă vreo intenţie clară de a candida la alegerile din 2012, mai ales după demisia mea din Consiliul Local Codlea (despre demisie puteţi citi aici pe mytex.ro sau aici pe blog Demisia de onoare din cadrul Consiliului Local Codlea şi din calitatea de preşedinte al Forumului German Codlea ). Aici se "joacă" totul.

Politicienii din toate partidele stau cu ochii cât cepele să vadă deznodământul. Jocurile de culise şi presiunile exercitate pe alocuri sunt imense. Nu credeam că voi deveni o miză atât de mare pentru unii şi alţii. Se pare că am deranjat cam tot ce înseamnă "muşuroi instituţional". "Băieţii" nu au stat cu mâinile în sân. Bineînţeles că nu pot fi lăsat aşa de capul meu, am făcut prea multă vâlvă şi am scormonit prea tare unde nu miroase frumos. Se putea ca vâlva mea să rămână fără repercusiuni? Spre surprinderea lor, nu sunt însă dispus să fac compromisuri care "să îmi salveze pielea" cu orice preţ. Nu funcţionez cum vor ei.

Râd când văd înverşunarea cu care sunt hăituit. Mai ales pentru ce chestiuni ilare sunt hăituit, în condiţiile în care lucruri cu adevărat serioase şi grave se întâmplă zilnic în jurul nostru, dar care sunt trecute cu vederea, ba chiar protejate, de aceleaşi autorităţi. Plâng când observ cât de uşor se lasă duşi de nas cetăţenii de politicienii actuali, de jocurile lor murdare, de mesajele lor.

Viaţa merge înainte. Lupta rămâne. Eu nu mă voi linişti.

Citiţi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu