marți, 28 februarie 2012

REPLICĂ la articolul "Cine vrea Primăria Codlea?"-News Braşov

REPLICĂ la articolul "Cine vrea Primăria Codlea?"-News Braşov:

Citiţi articolul AICI.

Foto: newsbv.ro


NU mă interesează pe ce mizează PDL în "laboratoarele" sale. Sau alte partide. Cunosc mult prea bine jocul lor politicianist. Partidele s-au compromis mult prea mult.
Sunt un simplu cetăţean , NEAFILIAT POLITIC, INDEPENDENT, iar chestionarea independenţei mele nu este altceva decât un alt joc politic murdar care aparţine mai multor "laboratoare", nu doar ale PDLului, ci mai ales ale PNLului, care nu mai oboseşte să mă coloreze fals portocaliu, deoarece la Codlea nu stă aşa de bine în sondaje precum declară.

Dacă mă voi decide să candidez din nou pentru o funcţie publică, după ce mi-am dat anul trecut demisia de onoare dintr-un consiliu local practic nefuncţional şi nefrecventabil, o voi face numai după consultarea şi având susţinerea concetăţenilor.

Iar DACĂ voi candida, vă asigur că AŞA CUM VOI CANDIDA, AŞA VOI TERMINA MANDATUL. Nu voi accepta să fiu altfel, nici racolat, nici colorat.

Vă rog să reţineţi aceasta. Este declaraţia mea publică, asumată, scrisă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu