joi, 8 martie 2012

Transparenţă: Decizia instanţei în cazul meu se amână pentru A TREIA OARĂ, pentru data de 13 martie... Detalii despre caz.

Coafura rezistă. Şi Erwin.

Din lipsă de timp pentru deliberare, Judecătoria Braşov amână pronunţarea cauzei pentru data de 13 martie 2012.
Este a treia oară când se amână această decizie, programată a fi dată întâi pe 28 februarie, apoi pe 6 martie 2012.
Miza dosarelor mele este interzicerea drepturilor electorale, adică dreptul de a alege şi (mai cu seamă) de a fi ales .
Ce s-a întâmplat?
Am fost trimis în judecată de către statul român pentru neplata unei datorii către stat (contribuţia la asigurări sociale) pentru suma de aproximativ 200 de milioane lei vechi- 5000 de euro, cumulată pe două firme. Motivul neplăţii: firmele mele nu au mai încasat bani de la clienţi (mult mai mulţi decât datoriile, bani pur şi simplu pierduţi) şi au intrat, în mod logic, din păcate, în insolvenţă. Grele vremurile de criză, pentru cine ştie prin ce trece un om de afaceri în România...Legea însă încadrează neplata acestor dări cu privire la impozitele sociale ca faptă penală. Aşadar recunosc încălcarea literei legii, dar conjunctura financiară a neplăţii din partea clienţilor m-a împins în această situaţie. Procuratura a cerut aplicarea unei amenzi , apreciind fapta ca lipsită de pericol social şi cu circumstanţe atenuante (conjunctura economică) şi a luat în considerare şi acoperirea prejudiciului, adică plata acestor dări de către mine din surse proprii. "Faptele" datează din 2007. Procuratura a întocmit aproximativ 600 de pagini de dosare. Procesul durează de peste un an şi 3 luni.
Totuşi, această sumă a fost plătită(acoperită) integral de către mine din propriul buzunar, "cu bani de acasă". În tot acest timp, firme cu adevărat evazioniste, pe milioane de euro, nu sunt trimise în judecată pentru că procurorii nu au timp şi nu fac faţă volumului de lucru. Eu însă recunosc fapta şi o regret, dorind să o fi evitat. Acum suflu şi în iaurt!

Citeşte şi:

sâmbătă, 3 martie 2012
Transparenţă: În procesul meu, decizia se amână pentru data de 6 martie...

miercuri, 29 februarie 2012
Transparenţă: În aşteptare...decizia instanţei se lasă încă (îndelung) aşteptată

marți, 28 februarie 2012
Transparenţă: Astăzi aflăm decizia instanţei cu privire la mine. Partidele codlene mizează pe retragerea dreptului meu electoral.

Detalii despre caz:
luni, 20 februarie 2012Transparenţă: Astăzi am (sper) ultima înfăţişare în procesul penal în care sunt implicat cu privire la plata unor taxe către statul român

marți, 21 februarie 2012Miza dosarelor mele este interzicerea drepturilor electorale, adică dreptul de a alege şi (mai cu seamă) de a fi ales

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu