miercuri, 6 iunie 2012

Transparenţă: Am cheltuit 2.500 de lei până acum în campanie. Alţii au cheltuit averi.

Cine cheltuie mult, va căuta să recupereze mult
Mi-am dorit o campanie decentă şi fără cheltuieli ameţitoare. Cine cheltuie mult, trebuie să şi recupereze mult, pe toate căile. Altfel cum ai putea să  cheltui sume uriaşe de bani, când salariul unui primar are şi el o limită? Vedem însă cum şi în această campanie pomenile electorale şi mesele gratuite zilnice sunt la ordinea zilei.
Pe de altă parte, trăim într-o ţară cu oameni cu venituri modeste, iar opulenţa şi grandomania unor candidaţi care aruncă banii pe concerte grandioase de zeci de mii de euro este o sfidare la adresa cetăţenilor de rând. Important este că EI "câştigă împreună" cum scrie şi pe bannerele electorale. Dar noi, cetăţenii, doar pierdem, de peste 20 de ani.

Sabotaj la afişajul electoral
Dacă vă uitaţi pe panourile de afişaj electoral, observaţi că afişele mele nu au mai avut loc, în dispreţul bunului simţ. În multe magazine nu au dorit patronii să îmi amplaseze afişul electoral, deoarece se temeau de repercursiuni anunţate din partea contracandidaţilor . Acesta este oraşul în care trăim în prezent. Putem hotărâ duminică, 10 iunie, dacă vom continua să trăim în aceste condiţii sau avem curajul să schimbăm radical lucrurile în bine pentru cetăţeni.

Costuri generale din campania electorală desfăşurată în Codlea

  • banner- o bucată costă câteva sute de lei 
  • amplasare banner :
    • chirie stâlp, pentru prindere sau amplasare: 92 de lei pentru 30 de zile (perioada minimă) către Electrica
    • chirie utilaje de ridicare: variabil
  • afişe  - de la câţiva zeci de bani la 2 lei bucata
  • formaţii - începând cu câteva mii de euro până la 15.000 Euro plus cheltuieli cazare (ex. Horia Brenciu-15.000 Euro, Holograf 9000 Euro. În perioada electorală, tariful unei formaţii este de 2-3 ori mai mare decât în alte perioade. Vedeţi aici )
  • scenă profesională  : închiriere de la câteva mii la câteva zeci de mii de euro
  • sonorizare: de la 500 de Euro la câteva mii de Euro
  • mese electorale : minim 20 de lei meniul.
  • multe altele, de obicei ascunse.

Cât am cheltuit eu în campanie?
Până în această săptămână am cheltuit 2.500 de lei . 
  • pe afişele simple "Erwin primar independent" pentru candidatura mea la funcţia de primar şi pentru afişele şi fluturaşii acelor candidaţi independenţi pentru consiliul local care mă susţin şi pe care îmi apare numele
  • pe 20 de tricouri
  • pe alte tipărituri (ziare, etc).
La sfârşitul campaniei voi publica suma finală şi explicaţiile de rigoare. Invit şi alţi candidaţi să facă acelaşi lucru.

ATENŢIE: Pentru campaniile scumpe ale candidaţilor, tot populaţia va plăti timp de 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu