marți, 17 iulie 2012

Cine, ce, de ce, cât şi cum taie din pădurile Codlei?


Este o lipsă totală de transparenţă cu privire la CINE, CE, DE CE, CUM şi CÂT taie din pădurile codlene. Aşa că nu ai cum să stai liniştit. Sincer, am impresia că suntem tot timpul ţinuţi de proşti de autorităţile care par să ascundă aceste informaţii publicului. Nici măcar consilierii locali nu sunt informaţi cum se cuvine, darămite publicul larg. O spun din experienţa de consilier între anii 2004-2011, când lipsa de reacţie a autorităţilor locale şi secretomania din jurul subiectului a fost maximă.
Este normal să se exploateze pădurile atât din punct de vedere economic, cât şi din punct de vedere al sănătăţii mediului. Dar când nu ai răspunsuri la zi cu privire la întrebările puse de mine mai sus, când nu ştie stânga ce face dreapta, daţi-mi voie să cred că ceva e ...putred. Şi nu e vorba de pădure, ci de cei implicaţi şi responsabili.
Voi încerca noi demersuri pentru obţinerea informaţiilor necesare din partea autorităţilor. Poate vom ajunge să ne clarificăm cu privire la  CINE, CE, DE CE, CUM şi CÂT taie din pădurile codlene.


Robert Cadar a postat pe Facebook (daţi clic pe poză pentru a vedea şi discuţia aferentă) o nouă poză cu privire la un alt loc care a apare chel pe Măgura şi pe care l-am putut remarca cu toţii: 

Gabi Paizs a postat aici  o filmare cu acel loc:
CLIC AICI.



Am încercat să fac câte ceva anii trecuţi în legătură cu subiectul defrişărilor:
Despre subiectul defrişărilor, postări aici pe blog

În 2009 scriam pe blog despre acţiunea de plantare de puieţi, efectuată de voluntari, NU DE CĂTRE CEI CARE TAIE PĂDURILE: 


luni, 23 noiembrie 2009



O acţiune demnă de toată lauda organizată de directorul S.C. DTR Dräxlmaier Sisteme Tehnice Romania S.R.L. din Codlea, domnul Marius Suranyi, împreună cu colegii de muncă şi alţi voluntari din oraşul nostru, a avut ca scop plantarea de puieţi pe Măgura Codlei.
Am participat şi eu cu nespusă bucurie. Respectele şi felicitările mele pentru aceşti oameni.

Daţi click pe imaginile următoare pentru a vedea albumul de poze:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu